Kolejna fatalna „reklama” banku w ostatnich tygodniach. Tym razem twarzą w reklamie mBanku jest instagramerka Julia Słońska, która zniszczyła młotkiem ponad 200-letni pomnik w dolinie szwajcarskiej w Warszawie. Co więcej swój wyczyn sfilmowała i dodała na instagramie. Niestety reklamy mBanku z tą patoinfluencerką-patoinstagramerką nie zobaczysz już, ponieważ mBank właśnie ją usunął ze swojego kanału video.
Wciąż możesz jednak zobaczyć wyczyn wandalski twarzy mBanku poniżej:
Zamieszczam też przykładowe zdjęcie tej patoinstagramerki, którą do swojej reklamy zatrudnił mBank.
Czyżby mBank znalazł swoją twarz reklamową na śmietniku ? :)
Wyświetl ten post na Instagramie.
Reakcja mBanku na akt wandalizmu
Miałem mniej przyjemne doświadczenia jako klient z mBankiem, gdzie naliczyli mi w dosyć niejasnych okolicznościach spore opłaty za konto firmowe. Sprawę udało się wyjaśnić, opłatę mBank mi anulował, także tutaj mogę śmiało pochwalić mBank. Jeśli chodzi o sprawę wandalki, bank szybko zainterweniował po wypłynięciu wyczynu ich gwiazdy reklamowej. Klip reklamowy z udziałem tej patoinfluencerki bank zdjął ze swoich social mediów i potępił ten akt wandalizmu.
mBank w przeciwieństwie do niedawnej afery reklamowej BNP Paribas sugerującej, jacy są Polacy, nie brnął w swój błąd, co jasno pokazuje, że w mBanku po prostu zdrowy rozsądek i dobry odbiór przez klientów jest najważniejszy. Bank poinformował, że więcej nie zatrudni tej patoinfluencerki.
CitiBank do Rekina – „Rekin, ty zrób video reklamę naszego banku”
Podczas gdy inne banki szokują kolejnymi „wyczynami” reklamowymi, które są po prostu antyreklamą, Citibank zwrócił się do mnie z pomysłem nakręcenia przeze mnie video reklamy. Dotychczas jeśli chodzi o moje „produkcje” video to były to raczej nieudolne eksperymenty, więc bank nieco mnie zaskoczył taką propozycją. Myślę, jednak, że nowe video będzie jednak na zdecydowanie wyższym poziomie, a przede wszystkim odbiór będzie dużo bardziej pozytywny. Mam nadzieję, że w najbliższych 2 tygodniach zobaczysz moje pierwsze „dzieło reklamowe” całkowicie wyprodukowane „by Rekin Finansów”.
Koniecznie zostaw komentarz i powiedz mi co ty myślisz o twarzy mBanku i ostatnich antyreklamach banków.